
Een oplossing die jouw unieke bedrijf laat groeien
Netwerken is bij uitstek dé manier om hoogwaardige B2B leads te genereren, maar dit proces is vaak lastig en tijdrovend. Met een resultaatgedreven werkwijze bieden wij volledige ondersteuning in het vergroten en converteren van zakelijk netwerk naar nieuwe klanten. Tot wel 500 – 700 benaderingen zonder extra advertentiekosten.

Wat onze klanten zeggen

Jeroen kubbenga
KS Medical Group
Wij wilden graag onze afzet gaan vergroten en waren niet op de hoogte van de bereikbaarheid en mogelijkheden van LinkedIn. Na persoonlijk contact via LinkedIn raakte we in gesprek met SDG Works en is de samenwerking gevormd.
00 – Wat gaan we doen?
Wij gaan aan de slag met jouw persoonlijke LinkedIn-profiel. Via LinkedIn gaan we vanuit jouw naam de juiste doelgroep benaderen. Door met ons het gesprek aan te gaan kunnen wij je doelgroep in kaart brengen en sturen we 500 tot 800 mensen per maand een bericht. Dit doen we op een persoonlijke manier zodat de ontvanger van het bericht zich ook persoonlijk voelt aangesproken. Het doel is om jouw eenvoudig en doelgericht in contact te brengen met je doelgroep.
01 – Startpunt
Na het kiezen van een geschikt plan voor jouw organisatie maken we een afspraak om je mee aan boort te nemen bij SDG Works. In dit gesprek zullen wij met een deskundig oog jouw persoonlijke LinkedIn-profiel bekijken en optimaliseren. Ook is er ruimte voor eventuele vragen en leggen we je uit wat je kan verwachten van jouw gekozen oplossing.
02 – Strategie bepalen
Natuurlijk krijgen al onze partners een op maat gesneden strategie, maar onze strategieën zijn altijd gebaseerd op twee essentiële punten, de juiste doelgroep vinden en de juiste berichten uitsturen naar de mensen die binnen deze doelgroep vallen.
De eerste benadering zal in de vorm zijn van een connectieverzoek. Hier voegen wij een tekst aan toe zodat je direct kan laten weten waarom je met deze persoon wilt verbinden op LinkedIn. Maar soms is direct in verkoop-modus schieten niet de beste optie. Er zijn talloze vormen van berichten en teksten denk bijvoorbeeld aan, informatieve en verkoop gerichte teksten. Maar ook berichten waarop je aanstuurt op kennis delen of kennismaken.
De tweede benadering is een opvolg bericht. De mensen die dus niet tekstueel hebben gereageerd op het connectieverzoek, maar het verzoek wel hebben geaccepteerd krijgen een follow-up. Dit bericht kan net zoals het eerste bericht een verschillende vorm hebben. Wij zullen je op weg helpen met een eerste opzet van twee verschillende berichten deze kunnen we aanpassen totdat jij een goed gevoel hebt en je aangesloten voelt bij de berichten die we uiteindelijk gaan versturen. Ook kunnen de teksten tijdens de gehele campagne aangepast worden.
03 – Wat levert de meeste connecties op?
Dat is per doelgroep verschillend, daarom A/B testen we tussen verschillende tekstvormen. Uit ervaring weten wij dat doelgroep A liever een informatief bericht krijgt terwijl doelgroep B graag direct weet waar ze aan toe zijn. Wij optimaliseren op basis van de gegenereerde data zodat we continu werken aan een hogere conversie.
04 – Resultaat
Afhankelijk van wat je wilt bereiken door gebruik te maken van onze campagnes is het resultaat voor al onze partners verschillend. Uit onze data is gebleken dat gemiddeld 25% van de mensen uit de doelgroepen die wij aanspreken het connectieverzoek accepteren. Hierdoor creëer je een groot bereik voor de bijdragen die jij in de toekomst op LinkedIn zal plaatsen en worden deze bijdragen door de juiste mensen gezien. Maar ook nieuwe handelspartners kunnen makkelijker met je in contact komen als ze dat al niet hebben gedaan. Kortom, onze werkwijze is in te zetten om verschillende doelen te behalen zoals acquireren, personeel werven en naamsbekendheid creëren.
Dit is wat wij voor jou kunnen betekenen
Wil jij net als onze huidige klanten mooie resultaten waar je tevreden over kan zijn?
Wij werken met B2B bedrijven die hun zakelijke netwerk willen vergroten en willen inzetten als een nieuw gepersonaliseerd leadgeneratie-kanaal.
Hiervoor optimaliseren wij jouw LinkedIn-profiel zodat deze perfect aansluit bij je bedrijf en jou zo goed mogelijk presenteert aan je doelgroep.
Brengen wij je doelgroep selectief in kaart op basis van specifieke filters, zoals: senioriteit, bedrijfsgrootte, sector, functie, etc.
Vervolgens wordt er een strategie opgesteld die past bij jouw persoonlijke tone-of-voice, maar ook bij die van je doelgroep.
Per maand worden er 700 prospects in je doelgroep persoonlijk aangesproken met gebruik van de strategie.
Doorlopend de campagne houden wij ons continue bezig met het optimaliseren van de resultaten
Wil jij zelf expert worden?
Ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief
100% Tevredenheidsscore op Google.
1000+ leden in onze nieuwsbrief.
8+ jaar ervaring op LinkedIn.

Jeroen Kubbenga
Ks Medical Group

Roy Calis
Tiger CFS

Stefan Bassant
Venturecapital.nl

Heb je vragen of wil je direct van start?
Neem contact op met Sander de Grijff, growth expert bij SDG Works.
+31 (0) 10 307 0522
Zelf expert worden? dat kan met onze kennisbank.
LinkedIn Premium is het waard. Dit is waarom.
In het verleden leek het alsof de enige reden om lid te worden van LinkedIn was om te rekruteren of op zoek te zijn...
8 LinkedIn-marketinghacks om uw bedrijf te laten groeien
LinkedIn is een geweldige plek om te netwerken en uw bedrijf te laten groeien. Met deze marketingtips kun je het...
Hoe nuttig is LinkedIn echt voor het zoeken naar werk?
Je bent op zoek naar nieuwe mogelijkheden, maar je weet niet goed waar je moet beginnen. Misschien ben je op zoek naar...