fbpx

Een stap richting digitaal netwerken

LinkedIn is hét platform waar de werkende gemeenschap samenkomt. Helemaal in deze unieke tijden zien we dat de markt verschuift. Men is veel actiever online, gaat niet meer naar netwerkevenementen en ziet haar klant vaak enkel nog digitaal. Dit zorgt voor fysieke afstand die netwerk kan doen afbreken en concurrentie de kans geeft hierop in de haken. Wij zetten de juiste stappen door geautomatiseerd jouw netwerk te onderhouden en te laten groeien op de persoonlijke en inhoudelijk manier. Maar voor dit in gang gezet kan worden nemen wij eerst samen een kijk naar je persoonlijke profiel, en hoe we deze zo krachtig mogelijk neer kunnen zetten.

 

"

De juiste segmentatie

De perfecte doelgroep

LinkedIn daagt haar gebruikers uit hun profiel zo goed mogelijk in te richten m.b.t. hun zakelijke leven. Door filters toe te passen zoals: senioriteit, bedrijfstak, personeelsbestand, locatie, etc. kunnen wij heel selectief een doelgroep opstellen die perfect aansluit op jouw bedrijf en het netwerk waarnaar jij op zoek bent. Per week worden er meer dan 150 mensen uit jouw doelgroep benaderd, natuurlijk compleet binnen jouw wens. En wanneer deze aangepast moet worden, kan dat altijd. 

Een strategie die past

Vind een passende tone-of-voice

Door gebruik te maken van jouw persoonlijke LinkedIn profiel kunnen we jouw netwerk vergroten en de juiste ‘taal’ spreken. Wij doen niet aan keiharde acquisitie, de strategie blijft persoonlijk en inhoudelijk maar wel gericht op conversie. In onze werkwijze benaderen wij zo veel mogelijk mensen in je doelgroep per maand, liggend aan de quota’s van Linkedin. Vanaf dag één, en gedurende de campagne, blijven wij met elkaar in gesprek om de juiste tone-of-voice te communiceren die zowel past bij jouw doelgroep als bij jou als ondernemer.

Het hoogste resultaat

Eindeloze optimalisatie

In onze ogen is data leidend. Wij kijken naar resultaat en de verschillen binnen variabelen in onze campagnes. Door A/B testen uit te voeren kunnen wij stapsgewijs het best mogelijke resultaat bereiken. Omdat wij enkel de platte cijfers kunnen optimaliseren, blijven we gaande de campagne met elkaar in contact. Iedere week zal er contact zijn en iedere twee weken zal er een telefonisch resultaten gesprek zijn. Hierin bespreken we hoe jij de campagne ervaart, en of de nodige nieuwe relaties hetgeen opleveren waar je naar op zoek bent.

Heb je vragen of wil je direct van start?

Neem contact op met Sander de Grijff, growth expert bij SDG Works.

Heb je vragen of wil je direct van start?

Neem contact op met Sander de Grijff, growth expert bij SDG Works.

+31 (0) 10 307 0522

Bedrijven die ons vertrouwen