Bij LinkedIn draait alles om posten en groeien! LinkedIn is niet alleen de ultieme gids voor alle werkzoekenden, het is ook van het grootste belang voor de groei en het bereik van een bedrijf. Evenzo is de sleutel tot organische groei in LinkedIn via zinvolle berichten. Soms is het echter niet eenvoudig om de juiste inspiratie te vinden om op LinkedIn te posten. Nou, maak je geen zorgen, want je hoeft alleen maar om je heen te kijken, en je zult veel herkenbare dingen vinden die je in praktijk kunt brengen. In de wereld van vandaag kunnen we een overvloed aan inhoud om ons heen zien stromen. Elk stukje inhoud is uitgerust met unieke ideeën. Desalniettemin, aangezien de concurrentie zich uitbreidt en als je niets plaatst dat mensen kan aantrekken, mis je enkele groeimogelijkheden. Geen zorgen. De sleutel is om onderzoek te doen, de mazen in de wet te vinden en ermee te spelen. Je moet relevante inhoud naar voren brengen die belangrijk is voor jouw publiek. Breng iets duidelijks en rechttoe rechtaan naar voren, maar met de juiste pit die het publiek wil.
Do’s en don’ts voor hoogwaardige inhoud op LinkedIn
- Do’s- Plaats hoogwaardige inhoud, voeg kwaliteitsafbeeldingen toe aan uw profiel, wees consistent, maak spannende koppen en publiceer relevante inhoud.
- Niet doen- Foto’s plaatsen zal niet helpen; je moet een allrounder zijn. Verspil dus niet je tijd en moeite aan lange videoformaten en ga niet te veel uit over promoties.
Verspreiden van inhoud op LinkedIn:
Hoe vindt je dat je jouw inhoud op jouw LinkedIn-profiel moet verspreiden? Je moet nauwkeurig zijn en wat onderzoek doen om je spel te versterken. Het publiceren van snelle statusupdates, het delen van spannende en herkenbare links, het praten over alle gebeurtenissen en het brainstormen over ideeën is erg belangrijk. Door jouw inhoud op de juiste manier te verspreiden, kun je gemakkelijk een breder publiek bereiken.
Berichten die LinkedIn-marketing vergemakkelijken
Video’s
Zonder enige twijfel is het eerste dat in ons opkomt als we denken aan posts van goede kwaliteit een video. Het maken van video’s heeft daarom een hoge vlucht genomen in deze digitale wereld. Gemiddeld besteden mensen bijna drie keer zoveel tijd aan het bekijken van video’s op LinkedIn of een ander platform. Het is gemakkelijk en vermakelijk om naar te kijken en biedt een breed bereik aan jouw inhoud.
Blogs
Vergeet niet om blogberichten te plaatsen om je bereik een boost te geven. Wanneer je de blog of inhoud van jouw bedrijf op LinkedIn distribueert of promoot, moet je ervoor zorgen dat je een teasertekst opneemt. Of misschien zelfs een bijzonder overtuigend uittreksel van één tot twee alinea’s, en niet alleen een hyperlink met een afbeelding van het onderwerp.
Koppen
Geef de juiste koppen voor je publiek om aandacht te trekken. Een goede kop is altijd de game-changer voor het verbeteren van de inhoudsgame. Het maken van een goed presterende kop voor LinkedIn is gemakkelijker wanneer je wat onderzoek begint te doen. Je kunt een aantal inzichtelijke en boeiende inhoudsstukken tevoorschijn halen met wat innovaties en onderzoek. Het gebruik van bepaalde woorden als trefwoorden kan het spel ook naar een hoger niveau tillen. Over het algemeen moet jouw inhoud ervoor zorgen dat jouw koppen pittig, duidelijk en creatief blijven. Goed geschreven en strategische koppen zijn jouw geheim om je te onderscheiden van de massa!
Regelmaat
Consistent zijn is de sleutel tot succes. Maak alsjeblieft niet de fout om maandenlang stil te staan en dan weer te posten; het verbreekt de indruk en betrokkenheid. Probeer zoveel mogelijk consistent te zijn – maak er een gewoonte van. Maak een consistente tijdlijn om berichten te plaatsen, zodat volgers weten wanneer en waar ze de connectie met jou kunnen verwachten, wat het uiteindelijk in vertrouwen verandert en connecties en gesprekken kan omzetten in sales.
Triggeren
Plaats deskundige inhoud. Zoals ‘hoe’ en ’tips en trucs’. Mensen staan te sporen om elke dag nieuwe dingen te leren, en het uitbreiden van wetenschappelijke inhoud helpt mensen om zich met jouw inhoud bezig te houden.
Samengevat
In een notendop, posten op LinkedIn is een gladde helling, maar met wat onderzoek en veel enthousiasme zal het lukken. Het is natuurlijk niet eenvoudig om elke dag met contentideeën te komen, maar wat je ook post, zorg ervoor dat je de doelgroep bereikt en een sterke band opbouwt. De meest vertrouwde, LinkedIn, is cruciaal voor marketing en het kennen van de juiste strategieën is de sleutel tot een neus in het bedrijf. Er zijn volop mogelijkheden om je stem te laten horen op LinkedIn en je positie als expert in jouw vakgebied te versterken. Waar wacht je dan nog op? Begin met het maken en plaatsen van uitstekende inhoud.