LinkedIn Kennis

Top 7 LinkedIn-marketinghacks om uw bedrijf te laten groeien

door | feb 11, 2022 | Linkedin, Online marketing

Kennis is de sleutel voor een groeiende organisatie. Bespaar tijd en geld met de juiste processen en vind nieuwe innovaties waardoor jouw bedrijf nieuwe stappen kan maken.

Top 7 LinkedIn-marketinghacks om uw bedrijf te laten groeien

 

LinkedIn is het beste voor een marketingplatform. Het is de site waar professionele relaties worden gesmeed, carrières worden ontwikkeld en zaken worden gedaan. Het stelt je daarom in staat om lid te worden van groepen en te netwerken met belangrijke persoonlijkheden en beïnvloeders binnen jouw branche.

 

Het is essentieel voor merken om geloofwaardigheid toe te staan en op te bouwen om een zinvol en betrouwbaar netwerk te creëren waar experts aan het woord zijn en effectief wordt gewerkt. Je tijd en energie inzetten en investeren in inhoud van goede kwaliteit zal je nooit teleurstellen, en in plaats daarvan zal het de marketingvaardigheden op een strategische manier versterken. Laat het ons echter eerst weten voordat je de tips en hacks kent om uw bedrijf te laten groeien.

 

Hoe LinkedIn te gebruiken voor bedrijven

  • De eerste stap is om het gebruikersaccount op de LinkedIn-app aan te maken , alle noodzakelijke procedures voor aanmelding in te vullen en uit te voeren.

 

  • De tweede stap is het aanmaken van een bedrijfspagina op de LinkedIn-app. Als deze stap wordt overgeslagen, hoe wordt marketing dan gedaan! Kies het juiste type pagina uit de beschikbare opties: klein bedrijf, middelgroot tot groot bedrijf, showcasepagina, onderwijsinstelling. Begin dan met het invullen van de details en met de stappen zullen het logo en de slogan worden verstrekt.

 

  • Zodra de pagina van jouw bedrijf is gemaakt, moet je de pagina optimaliseren om opgemerkt te worden en uw aanhang op te bouwen. Bewerk en vul de gewenste gegevens in en voltooi uw profiel.

 

#7 marketinghacks om uw bedrijf op LinkedIn te laten groeien:

 

  1. Verbinding en relatieopbouw zijn de sleutels: hier verbinden professionals zich met professionals en bouwen ze een strategische relatie op zodat de markt kan groeien. Een bedrijfseigenaar kan en moet contact leggen met prospects, strategische partners, verwijzingspartners en andere bedrijfseigenaren en de relatie opbouwen en onderhouden om te stimuleren met de juiste marketingstrategieën.

 

  1. Creëer en sluit je aan bij groepen om actief te blijven: Deelnemen aan en creëren van groepen is een geweldige manier om actief te blijven en te kijken naar de expertise van wat het publiek wil of waar het gefascineerd door is. Begin op de ledenpagina te werken om potentiële klanten te vinden en deel geweldige, waardevolle inhoud binnen de groep waar jouw potentiële klanten dol op zullen zijn. Bovendien is een van de beste tactieken om een ingebouwde e-maillijst te hebben, een focusgroep van jouw belangrijkste prospects en klanten, enzovoort.

 

  1. Geef het gewenste gezicht dat het publiek wil om de handen ineen te slaan in het bedrijfsleven: het invullen van het profiel met de gewenste informatie, geschikte foto’s en relevante werkgeschiedenis helpt bij het opbouwen van een professionele connectie. Hoe transparanter de zaken zullen zijn, hoe gemakkelijker het zal zijn om relaties voor het bedrijfsleven te maken en te laten groeien. Vergeet alleen niet je profielfoto te verhogen!

 

  1. Zorg ervoor dat u inhoud van hoge kwaliteit plaatst: goede inhoud helpt altijd bij een groot bereik en betrokkenheid en richt zich op de doelen. Elk aspect helpt om goede marketingvaardigheden te garanderen en helpt zo een probleem op te lossen over hoe ze hun werk beter kunnen doen, en maakt jou tot een thought leader in die ruimte.

 

  1. Richt u op klanten met een hoog potentieel en bouw verbinding op: Door klanten met hetzelfde en hoge potentieel te targeten, wordt het gemakkelijk om verbindingen te leggen en op te bouwen en de marketingactiviteiten op LinkedIn te laten groeien. Hoe creatiever je bent, hoe gemakkelijker het voor je zal zijn om je te richten, te spreken en je open te stellen voor je publiek.

 

  1. Laat het mailingsysteem van marketing groeien en verbeteren: probeer waar mogelijk uw klanten en publiek te bedanken voor hun contact met u op LinkedIn . Vergeet je roots niet en probeer op alle mogelijke manieren geaard te blijven. LinkedIn laat je echter op een bepaalde manier 50 mensen tegelijk berichten. Mis deze kans dus niet en vraag of nodig uw klanten uit om deel uit te maken van de e-mailmarketinglijst.

 

  1. Laat uw doelen duidelijk zijn: je moet een gewenste reeks doelen hebben om jouw LinkedIn-marketing een boost te geven. Zonder visie of doel is het een uitdaging om je te focussen op andere aspecten van groei. Je moet de doelstellingen schetsen en ze duidelijk stellen voor wat je wilt doen.

 

 

LinkedIn is echt een geweldige plek om jouw bedrijf te laten groeien met de juiste ideeën en doelen en niet te vergeten de public relations-vaardigheden. Overal waar je gaat, spreekt je persoonlijkheid, dus laat dat je toekomst niet verduisteren. Laat in plaats daarvan de positieve kant van jouw bedrijf zien met de juiste ideeën en technieken. Als je uitstekende, boeiende inhoud hebt, dan ben je klaar om je marketingvaardigheden te verbeteren.

Word LinkedIn Expert

Ontdek bewezen strategieën voor succes op LinkedIn! Maandelijks delen we essentiële tips en trucs om zelf expert te worden. 

Volg ons op LinkedIn

Populaire post

Onze meest geliefde post

Wat is Lead scoring?

Wat is Lead scoring?

In een ideale wereld zouden alle leads die u binnenhaalt even waardevol zijn en dezelfde kans hebben om een klant te worden. Helaas is de realiteit anders. Niet alle leads zijn even waardevol en sommige hebben meer aandacht nodig dan andere. Dit is waar lead scoring...

Hoe stel je een Verkoopproces op?

Hoe stel je een Verkoopproces op?

Als ondernemer is het opstellen van een verkoopproces een essentiële stap om de verkoop van producten of diensten te optimaliseren. Een verkoopproces is een gestructureerde aanpak om de verkoop te stimuleren en te beheren, van het eerste contact met de klant tot het...

Wil jij zelf expert worden?

Ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief

Z

100% Tevredenheidsscore op Google.

Z

1000+ leden in onze nieuwsbrief.

Z

8+ jaar ervaring op LinkedIn.

Onze kennisbank

Zelf zakelijke leads genereren? Lees onze kennisbank

Wat is Lead scoring?

Wat is Lead scoring?

In een ideale wereld zouden alle leads die u binnenhaalt even waardevol zijn en dezelfde kans hebben om een klant te...

Wat is Lead nurturing?

Wat is Lead nurturing?

In de huidige concurrerende markt is het vinden van potentiële klanten slechts de eerste stap in het verkopen van...